Tervehdys, Metsähukalan väki ja muu Mediamonitorin väki!
Omasta mielestäni Hukala.net ei toiminut, mutta Mediaruutu toimii kivasti. Asiat ovat hyvin esillä, mutta tiettyjä asioita Purnukka-Foorumillanne on hankala suorittaa. Oli vaikeaa päätellä, lähetänkö palautetta tänne vai minne, sitä kun ei ole opastettu niin, että normaali käyttäjä huomaa sen ihan sivusilmällä - ilman silmäilyjä. Etenkin Tölkki-foorumillanne on vaikea tietää mikä viesti sopii minnekkin, sitä kun ei olla selostettu millään asianomaisella tavalla. Tähän olen erityisen pettynyt, käyttäjä ei todennäköisesti tiedä mikä kuuluu minnekkin. Jotain selostusta kaivattaisiin. Nytkään en tiedä, kuuluuko minun antaa palautetta Rasia-keskustelualueesta vai Mediamonitori-sivultanne, annan ja annoin siis molemmista.
Keskustelualueenne ominaisuudet ovat huipussaan, kaikenlaista löytyy, esimerkiksi tekstille voi tehdä
, se on hassua, mutta linkki on vaikea tehdä, sillä jos haluan, että sana
"linkki" ohjaisi sivulle
http://Mediamonitori.fi, ei tämä tule onnistumaan ainakaan ilman koodaustaitoja. Tekstin saa myös
tällaiseksi, vaikken edes tiedä mitä siitä tapahtuu, kai se hohtaa. Ominaisuuksia on siis paljon, mutta foorumilla liikkuminen on tehty madollisimman hankalaksi ja uusien aiheiden luominen vaatii tarkkasilmäisyyttä. Etenkin rekisteröintipakko luo jo vähintään oudon näkökulman tälle kyseiselle toiminnalle. Olisi siis suotavaa ajatella hiukan myös lukijoiden ja käyttäjien puolesta. Se ei vaadi niin paljoa. Luulen myös, että ainoastaan
te ette ole ainoita, jotka toivovat tälle Purkille toimintaa ja suuria viestimääriä, onhan se mukavempaa käyttää foorumia, jolla on sisältöä.
Vielä lisäys, että olisi suotavaa antaa ihmisten kommentoida artikkeleita, saataisiin hyvä mieli kaikille.
Kysykäähän lisää, jos tarvitsette asiantuntevaa mielipidettä muidenkin kuin omasta näkökulmastanne, kai sentään sivustoa olisi tarkoitus tehdä myös muille kuin itsellenne?