Kirjoittaja Aihe: LVM: Classic Radion toimilupa voimassa  (Luettu 841 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Tero Toivonen

• Yleisvalvoja
  • Sukupuoli: Mies
LVM: Classic Radion toimilupa voimassa
« : 12.08.2009 - 17:18 »
Tiedustelin liikenne- ja viestintäministeriöstä Classic Radion toimiluvan voimassaoloa julkisuudessa olleiden konkurssiväitteiden takia. Tässä viestintäneuvos Elina Normolta saamani vastaus:

"1)Televisio- ja radiotoiminnasta annetun lain 13 §:n mukaan, toimilupa lakkaa olemasta voimassa välittömästi, jos toimiluvanhaltija asetetaan konkurssiin. Toimiluvanhaltija tässä tapauksessa on Profiso Oy ja sen toimilupa on edelleen voimassa."

Viesti on lähetetty 12.8.2009 kello 15.51.

Nettijatkot aiheesta Mediamonitorin Facebook-ryhmässä.

Poissa Tero Toivonen

• Yleisvalvoja
  • Sukupuoli: Mies
Vs: LVM: Classic Radion toimilupa voimassa
« Vastaus #1 : 18.08.2009 - 19:50 »
Se siitä sitten. Lupa on voimassa 31.8.2009 asti, mutta ilman 4Radio Oy:n / Profiso Oy:n oma-aloitteista luopumisilmoitusta LVM olisi saattanut selvityksensä perusteella esittää valtioneuvostolle Classic Radion luvan peruuttamista. Se olisi ollut tavallaan mielenkiintoista nähdä, mutta toisaalta jutun ratkeaminen ilman suurempaa sekoilua oli hyvä asia.

Asiointi mainittujen yhtiöiden edustajien kanssa on ollut kohdaltani varsin toimivaa, joskin herrat ovat vuoron perään olleet kovin kiireisiä. Töitä on varmasti yhtiöiden asioissa riittänyt. Kauniiksi lopuksi päätän tämän tapauksen liittämällä tähän toimituksemme sisäisessä postissa aiemmin välittämäni asiakohdan:

"Toimitusjohtaja Timo Tontti löi minulle tänä aamuna luurin korvaan. Tärkeimmän asian eli luvan peruuttamisen ehdin varmistaa häneltä.

Meillä ei nettiradioista ole paljon muutenkaan kirjoitettu, joten jätetään Classic Radio oman onnensa nojaan. Siitä voi kirjoittaa ken tahtoo siinä vaiheessa, kun kanava lakkaa olemasta. Tuskin sitä tarvitsee kauan odotella. Olen suoraan sanottuna helvetin tyytyväinen, että Classic häipyy taajuuksilta. Ei tarvitse stressata 4Radion kanavilla enää. Mulla on sellainen olettamus, saatan taas olla väärässäkin, että heille ei tule enää kanavia ulalle edes lyhytlupina."

Kansio sulkeutuu nyt.